1. Aby rozgrzać rączki, popraw po śladzie kotka i pokoloruj go używając przynajmniej trzech kolorów. Pamiętaj, aby zachować realistyczny wygląd kotka. (załącznik – popraw po śladzie kotek)
2. Teraz rozgrzejemy buzię. Powtórz za Rodzicem wierszyk o deszczu, wykonuj ćwiczenia języka według instrukcji na obrazku. (załącznik – gimnastyka buzi i języka)
3. Zastanów się jakie produkty mam dzięki zwierzętom. Czy potrafisz wymienić jakieś bez podpowiedzi rodzica? Zaznacz odpowiednim kolorem produkty pochodzenia zwierzęcego. (załącznik- co nam dają zwierzęta)
4. Popraw po śladzie tory spadających liści. Jakie kolory mają jesienne liście? Wolisz lato czy jesień? Jeśli wolisz lato, wytnij z papieru słońce wraz z promykami, jeśli wolisz jesień, wytnij z papieru dwa liście różnej wielkości. (załączników – ślady liści)
5. Zaznacz na obrazku tylko śpiące koty, pokoloruj je pamiętając, by każdy z nich miał inny kolor. (załącznik – śpiące koty)

 

 

PLIKI:
CO NAM DAJĄ ZWIERZĘTA
GIMNASTYKA BUZI I JĘZYKA
POPRAW PO ŚLADZIE KOTEK
POZNAJ MNIE
ŚLADY LIŚCI
ŚPIĄCE KOTY